Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, February 27, 2006

TORİNO,SİNEMA,BJK-FB

Dün akşam 2006 TORİNO KIŞ OLİMPİYATLARI KAPANIŞ TÖRENİ vardı.Ricky Martin sahnedeydi.Çok severim kendisini.Orda olmayı çok isterdim,insanlar çok eğleniyorlardı.Türkiye yi temsil eden bayanın adı Tugba Karademirmiydi ne, yanlışsa bir zahmet düzeltiverin arkadaşlar,neyse kayarken çok hoş görünüyordu.Ama giydikleri kostümler ne kadar rahatsız görünüyor öyle...Hem çok daha şık tasarlanabilirler.Ben pek anlamam buz pateninden ama seyretmeyi severim.Sporcumuza kocaman alkışşşşşşşşşşşşşşşşşş :)
Cumartesi çocukluk arkadaşlarımla bulusup bol dedikodu yaptık.Tatlılar yedik kilo aldık.Bu aralar böbreklerimde ki iltihabı atmak için bol su içmeye çalısıyorum.Ama taş çatlasın 2 litre.Amacım günde 3 litre ama midem bulanıyor biryerden sonra.Akşam arkadaşlarla yemeğe çıktık.Söylemesi ayıp :) balık lokantasına gittik.Ben deniz ürünleri manyağı bir insan olarak restoran da ne kadar deniz börtüböceği varsa yedim, pişman değilim :))))))))
Pazar günü eşim sabah 6 da hiç üşenmeyip uyanıp balık avlamaya gitti ve tabiiki herzamanki gibi sıkılıp düzgün birsey avlayamadan döndü.Olan bana oldu o gittikten sonra uyuyamadım.Kanapede günlük magazin ihtiyacımı gidermeye çalışırken Seda SAYANIN sevgilisi Nihat Doğana ''YALANÇIIIIIIIII '' dediği yerde uyumuşum.Sonra ne oldu izleyemedim yani :P Eşim geldi ufacık kanapede ikimiz uyumaya calıştık ve basardık.Sonra uyandık sinemaya gittik.Üniversitede bize okuttukları İngiliz klasiği GURUR VE ÖNYARGI romanını AŞK VE GURUR olarak film yapmışlar.Güzeldi.Üniversite de kitabı okuduğum zamanlar aklıma geldi.Üniversite yıllarımı özlüyorum valla çok eğlenceliydi ççokkk!!! Aslında Beşiktaş-Fenerbahce maçını izliyor olmamız gerekirdi de eşim Beşiktaşlı ve yenilceklerini düşünüp izlemeyeyim moralim cok bozuluyor dedi.Kendisi hasta Beşiktaşlıdır.Ben de FENERBAHÇELİYİM.Sezon zamanı ilginç bir evliliğimiz oluyor:)

1 Comments:

Blogger Berna said...

Seda Sayan ile nihat dogan sevgilimi, ooyyykkykkkky! Ben de buz pateni izlerken bir heyecanlaniyorum sorma, cokta hosuma gidiyor. Yarislarda ki turk arkadasi yakalayamadim, unutmusum. Benden de alki$$$$$$$$. Bide sana kolay su icmeler, insanin cani istemeyince; iskence gibi oluyoda...

Monday, February 27, 2006 6:00:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!