Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, February 21, 2006

İKİLİ DELİLİK

T elefonumun müziğini ikilidelilik parcası yaptım.coook hosuma gitti niyeyse.Eşimle acıpacıp dinliyoruz.Şarkıyı da tam olarak bılmıyorum.Bilen varsa yardımcı olsun bana kardişler.Sezen Aksu nun heralde!!???!!! Sezen ablacımın 2003 yılında eşimle flört dönemlerındeyken bir Bodrum konserine gitmiştik Bodrum Antik Tiyatro da süüüüüppppeeerrrrdi!!!Sezen,arka plan da deniz,ay,yıldızlar,Bodrum,Eşim Canım Benim....Zaten biliyorsunuzdur organizasyonun adı:Yıldızlı Turkcell Geceleri (reklam olsun diye degil ama gercekten güüüzzzeeelll)
Sonra aynı yerde Sertab&Fazıl Say,Niliüfere de gittik.Nilüfer gercekten de aynı t.v. de ki gibi gencecik.TANRIM ben de onun yaşında o kadar genc hatta ondan cok daha genc görünmek istiyorum, lütfen,lütfen Amin!!!! :) Yaslanma korkusu başgösterdi ben de yaaa...25 yasımdayım erken degıl mı???? Bodrum cok bahsettim ama benim şehrim Bodruma 1000 basar!!!

6 Comments:

Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ne yazıkki izmir degıl izmirde dogdum ve 98-02 arası orada yasadım. Cok özlüyorum izmiri çookkk

Monday, February 27, 2006 6:21:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

o zaman bizim Turkuaz kıyılardasın :) Likya mı Karya mı?

Monday, February 27, 2006 11:40:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Ya da Dardanel :)

Monday, February 27, 2006 11:46:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

Aortikcim dardenel degilde ilk yazdıklarına yakın denebilir.

Tuesday, February 28, 2006 12:34:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Valla ben de 2 gün önce bi tanecik beyaz saç teli buldum kafamda,bittim o an.25 yaşında beyas saç mı olur yaa ühühüh,yaşlanıorm.

Friday, March 03, 2006 3:34:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

Sunthıng bız abartıyoruz heralde ya...
Neyse sen evlilik arifesinde böyle seyler düşünme.Bende gecen sene bu zamanlar senın telasları yasıyordum.Keyfini cıkar.

Friday, March 03, 2006 4:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!